18 de fev. de 2011

Vive la Fête Splendeur




One day a friend told me about Vive la Fête...But i didn't care about and forget it... So one day remembered and made a download of a song Called Nuit Blanche...I Listened this song and i thought "Oh my God it's quite strange and it's French! But it's cool so i listened more songs from them, and liked this Belgian electropop duo! They are a little "soturnos"...Obscure and decadent...But "Decadence avec Élégance"  that's the why this photos are Fantastic and inspirational in my opnion...enjoy!

(Um dia uma amiga me contou sobre Vive la Fête ... Mas eu não me importei com isso e esqueci ... Então um dia lembrei e fiz um download de uma música chamada Nuit Blanche ... Eu ouvi a música e eu pensei "Oh meu Deus é muito estranho e é francês! Mas é legal, então eu escutei mais músicas e gostei deste duo electropop belga! Eles são um pouco soturnos ... Obscuros e decadentes ... Mas "Decadence Avec Elegance" E é por isso que essas fotos são fantásticas e inspiradoras na minha opnião ... divirtam-se!)

Nenhum comentário:

Postar um comentário